Ostoskori

Sulje

Tilaus- ja toimistusehdot

TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

1. YLEISTÄ
2. MAKSAMINEN
3. TOIMITUS
4. NOUTAMATON PAKETTI
5. VIIVÄSTYNYT TOIMITUS
6. HINTATIEDOT
7. KAMPANJAT
8. TILAUKSEN PERUUTTAMINEN, PALAUTUSOIKEUS JA REKLAMAATIO
9. KÄYTTÖEHTOJEN MUUTOKSET
10. TIETOSUOJA & EVÄSTEET
11. TOIMITTAJAN YHTEYSTIEDOT

 

    1. YLEISTÄ

    Näitä ehtoja sovelletaan Boxie Oy:n (jäljempänä ”Toimittaja”) operoiman Glamlin Shopin tilauksissa ja toimituksissa. Nämä ehdot astuvat voimaan, kun asiakas on hyväksynyt nämä tilaus- ja toimitusehdot. Toimittaja lähettää asiakkaalle vahvistuksen asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Boxie Oy:n yhteystiedot löytyvät GlamlinShop-sivustolta. Asiakkaan on oltava vähintään 18-vuotias. Toimitukset toimitetaan vain Manner-Suomeen.

    Pidätämme oikeuden verkkosivustolla esiintyviin lyöntivirheisiin ja tuotteiden loppumiseen varastosta. Emme takaa, että asiakkaan vastaanottaman tuotteen ulkonäkö vastaa täysin sivustolla esitettyä tuotekuvaa, sillä mm. käytetyn laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat kaikki vaikuttaa esimerkiksi tuotteen värisävyihin. Sivustolla esitetty tuote saattaa poiketa asiakkaan vastaanottamasta tuotteesta myös valmistajan pakkauspäivitysten vuoksi. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä Glamlin Shopin asiakaspalveluun. Teemme parhaamme varmistaaksemme, että sivustolla esitetyt kuvat ovat mahdollisimman totuudenmukaisia.

    Pidätämme oikeuden muuttaa mahdollisia virheellisiä hintoja ennen ja jälkeen tilauksen. Mahdolliset suositukset ovat henkilökohtaisia suosituksia esimerkiksi Glamlin Shop -kampanjoiden ja Glamlin-konsultaation yhteydessä. Boxie pidättää oikeuden painovirheisiin, tavarantoimittajien antamiin virheellisiin teknisiin yms. tietoihin. Riippumatta siitä, mitä tietoa Boxie on esittänyt, se ei ota vastuuta sisällön oikeellisuudesta ja virheettömyydestä ellei toisin ole suoraan esitetty. Boxie pidättää oikeuden tehdä muutoksia ilman, että niistä tiedotetaan.

    Kaikki petokset ilmoitetaan poliisille ja Glamlin Shop pitää oikeuden purkaa kaupan mikäli petos tapahtuu. Kaikki tuotteet pysyvät Glamlin Shopin omistuksessa kunnes maksu on suoritettu kokonaan.
    Kaikki verkkokaupassa esilläolevat tuotteet löytyvät Glamlin Shop varastosta mikäli muuta ei kerrota. Varastosaldoa päivitetään jatkuvasta ja pidätämme oikeuden muutoksiin.

    Verkkokaupan ja sen sisällön omistaa Boxie Oy tai sen yhteistyökumppanit.


    2. MAKSU

    Glamlin Shopin maksutapahtumien välittäjinä toimii Stripe Inc, joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksaminen toteutuu maksupalvelun kautta ja tiliotteessa tai maksukortin laskulla näkyy Stripe Inc. Maksaminen on turvallista sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.


    3. TOIMITUS

    Tilaukset lähetetään asiakkaalle ilman postikuluja. Myös palautukset ovat maksuttomia. Glamlin Shop toimituksista vastaa Posti ja Schenker Oy. Asiakas voi valita toimituspaikan. Posti pidättää oikeuden toimittaa lähetyksen vaihtoehtoiseen toimituspisteeseen, mikäli sen toimitus asiakkaan valitsemaan tai asiakkaan postinumeron mukaiseen lähipostiin ei onnistu. Postin ja Schenkerin esittämä toimitusaikaennuste on keskimäärin 3-5 arkipäivää. Tilaukset lähetetään arkisin tavallisesti vuorokaudessa tai viikonloppuisin/pyhäpäivinä niiden jälkeisenä arkipäivänä. Mikäli tilauksen toimituksessa ilmenee poikkeava viive, johon liittyen sinuun ei ole oltu yhteydessä, ota yhteyttä Glamlin Shopin asiakaspalveluun asian selvittämiseksi. Toimitusaika-arvio on laadittu Postin ja Schenkerin antamien tietojen perusteella eikä Boxie ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Toimittaja toimittaa asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen. Boxie ei voi vaikuttaa lähetysilmoitusten toimitukseen. Posti säilyttää pakettia 7 päivää ja Schenker 14 päivää ennen kuin paketit palautetaan Boxielle. Lue tästä lisää kohdasta ”Noutamaton paketti”.


    4. NOUTAMATON PAKETTI 

    Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen paikkansa pitävyydestä. Jos Boxie vastaanottaa lähetyksen, jota on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen tai joka on jätetty noutamatta, tulee asiakkaan itse maksaa tilauksen uudelleenlähetyksen postikulut. Noutamatta jääneistä tilauksista veloitetaan 15 euron käsittelymaksu.


    5. VIIVÄSTYNYT TOIMITUS

    Jos tilaustasi ei voida lähettää Boxien varastolta kohtuullisessa ajassa, otetaan sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Jos tilausta ei voida lähettää tavallisessa aikataulussa, etkä sen vuoksi halua vastaanottaa sitä, voit perua tilauksen veloituksetta. Kun Boxie on luovuttanut lähetyksen toimittajalle tai toimittajan alihankkijayritykselle, ei Boxie vastaa lähetysten toimitusta koskevista, vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevista viiveistä.

     

    6. HINTATIEDOT

    Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa. Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron. Boxie pidättää oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä. Boxie pidättää oikeuden myös muihin hintamuutoksiin.


    7. KAMPANJAT

    Alennuskoodeja ei ole mahdollista yhdistää voimassaoleviin kampanjoihin tai tarjouksiin ellei toisin ole esitetty.

     

    8. PERUUTUS, PALAUTUSOIKEUS JA REKLAMAATIO

    Boxie noudattaa Kilpailu- ja kuluttajaviraston linjauksia verkkokaupan toiminnassa. Reklamaatiota, palautusta tai peruutusta koskevissa asioissa asiakaspalveluun tulee ottaa yhteyttä sivuston yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse (glamlinshop@glamlin.fi) kohtuullisen ajan kuluessa. 

    Verkko-ostoksilla on lainmukainen 14 päivän palautusoikeus, joka alkaa siitä päivästä, kun tuote on toimitettu asiakkaalle. Boxie vastaa tuotteiden palautuskustannuksista. Lähetyksen vastaanottajalla on velvollisuus tarkistaa, että lähetys ja sen sisältämät tuotteet ovat vahingoittumattomia kuitatessaan lähetyksen. Mikäli tilausta ei ole ehditty lähettää asiakkaalle, voi asiakas perua tilauksen olemalla yhteydessä asiakaspalveluun. Jos tilaus on ehditty lähettää asiakkaalle, noudatetaan Boxie palautuskäytöntöä. 

    Lue lisää palautusehdoista täältä.


    8.1 Poikkeus palautusoikeutta koskien

    Jotta tuotteen voi palauttaa, tulee sen olla vahingoittumaton, avaamaton ja käyttämätön. Boxiella on oikeus pidättää palautetun tuotteen hinnasta kohtuullinen osa tai kieltäytyä ottamasta tuotetta vastaan mikäli palautettu tuote ei täytä näitä ehtoja. Tuotteen hinnasta tehtävä pidätys arvioidaan tilanteesta riippuen. Avatuilla ja/tai käytetyillä hygieniatuotteilla (kosmetiikkatuotteet ja hajuvedet) ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta terveys- ja hygieniasyistä. Tuotteita, joita on muokattu tai luotu juuri asiakasta varten (esimerkiksi lisäämällä niihin asiakkaan pyynnöstä kaiverrus) ei voi palauttaa. Palvelua, joka on suoritettu tai jota on alettu suorittaa ei voida peruuttaa tai palauttaa. Hyväksytty palautus tai tilauksen peruutus hyvitetään asiakkaalle takaisin 30 päivän kuluessa.

    8.2 Reklamaatio

    Reklamaatio tulee tehdä käyttäen sivustolla olevaa yhteydenottolomaketta tai sähköpostitse. Viallisesta tuotteesta on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on huomattu. Huomioithan, että viallinen tuote on säilytettävä kunnes asia on ratkaistu. Mikäli varastossa ei ole uutta tuotetta tai se on poistunut Glamlin Shopin valikoimasta, ollaan sinuun yhteydessä. Reklamaatioiden käsittelyyn kuluu tavallisesti 1-3 viikkoa tilanteesta riippuen. Hyväksytty reklamaatio hyvitetään asiakkaalle 30 päivän kuluessa, mikäli kyseessä on rahallinen hyvitys. Uusi tuote toimitetaan asiakkaalle viallisen tuotteen tilalle kohtuullisen ajan kuluessa tai sen jälkeen, kun asiakas on palauttanut Boxielle vialliseksi havaitsemansa tuotteen. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa Boxielle mikäli sitä on käytetty. Boxie ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion. Tällaisissa tapauksissa asiakkaan suositellaan ottamaan yhteyttä suoraan tuotteeen valmistajaan. 

    8.3 Vauriot

    Jos asiakas vastaanottaa vaurioituneen tai avatun lähetyksen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta välittömästi tilauksen noutopisteeseen, jossa voidaan täyttää ilmoitus koskien tapahtunutta.

     

    9. TILAUSEHTOJEN MUUTOKSET 

    Boxie pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa. Muutokset tilausehtoihin julkaistaan Glamlin Shopin verkkosivulla. Muuttuneet ehdot nähdään hyväksytyiksi, jos asiakas vierailee sivustolla tai tekee sieltä tilauksen.

     

    10. TIETOSUOJA & EVÄSTEET

    Boxie käsittelee erilaisia henkilötietoja riippuen siitä, kuinka hyödynnät palveluita ja mitä tietojasi valitset yritykselle luovutettavan. Lue lisää tietosuojasta ja evästeiden käytöstä

     

    11. TOIMITTAJAN YHTEYSTIEDOT

    Boxie Oy

    Osoite: Antinkatu 1 A, 00100 Helsinki
    Y-tunnus: 2734774-1

    040 0990745

    Moikka!

    Tilaa uutiskirjettämme