Ostoskori

Sulje

Palautukset

PALAUTUS JA TILAUSTEN KÄSITTELY

Alta löydät yleisimmät kysymykset koskien tuotteiden palauttamista. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin vastaamme mahdollisimman nopeasti!

 

1. AVAAMATTOMAN TUOTTEEN PALAUTTAMINEN

2. TUOTTEEN HYVITTÄMINEN

3. TILAUKSESTANI PUUTTUU TUOTE

4. SAIN VÄÄRÄN TUOTTEEN

5. HALUAN REKLAMOIDA TUOTTEESTA

6. TILAUKSEN PERUMINEN

7. KÄYTETYN TUOTTEEN PALAUTTAMINEN

8. TUOTE ON RIKKOUTUNUT TOIMITUKSESSA

9. KAUPAN PURKU

 

1. AVAAMATTOMAN TUOTTEEN PALAUTTAMINEN

Jos et ole aivan tyytyväinen tuotteeseesi voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa siitä, kun sait tuotteen. Glamlin Shop maksaa palautuksen. Huomaathan, että palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäisen pakkauksen avaamaton ja hyvässä kunnossa. Pakettisi sisältää palautusohjeet.

*Palautus- ja hyvitysehdot näet tarkemmin täältä.

 

1. Palauta tuotteesi näin:

  • Pakkaa tuote huolellisesti niin, että se pysyy suojassa koko kuljetuksen ajan. Suosi alkuperäisiä pakkausmateriaaleja.
  • Täytä palautuslomake, jonka voit ladata pdf:nä alta, tai ota yhteyttä asiakaspalveluun glamlinshop@glamlin.fi. Palautuslomake tulee lähettää palautuksen mukana.

2. Palautusosoite:

  • Glamlin Shop
  • Boxie Oy
  • Antinkatu1A
  • 00100 Helsinki

 

>> LATAA PALAUTUSLOMAKE TÄSTÄ <<

 

2. TUOTTEEN HYVITTÄMINEN

Hyvitämme tuotteen 30 päivän kuluessa palautuksen vastaanotosta. Jos olet ilmoittanut asiakaspalveluumme kaupan purusta, priorsoimme sinun takaisinmaksusi. Käytämme samaa maksukanavaa, kuin asiakas.

 

3. LÄHETYKSESTÄNI PUUTTUU TUOTE

Vaikka pakkaamme kaikki tuotteet huolellisesti, voi virheitä sattua. Jos tilauksestasi puuttuu tuote, otathan meihin välittömästi yhteyttä. Lähetä meille kirjallinen palaute yhteydenpitolomakkeen kautta. Huomaathan, että lomakkeen tulee olla meillä kolme päivää lähetyksen vastaanoton jälkeen. Muista myös säilyttää kaikki lähetysmateriaalit ja pakkaukset siltä varalta, että tarvitsemme niitä asian selvityksessä.

 

4. SAIN VÄÄRÄN TUOTTEEN

Tarkistathan aina tilauksesi huolellisesti, kun vastaanotat sen. Jos sait väärän tuotteen, otathan meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanotosta. Muutoin pidätämme oikeuden kieltäytyä palautuksesta tai peruutuksesta. Maksamme ilmanmuuta toimituskulut, jos olemme toimittaneet sinulle väärän tuotteen ja lähetämme oikean tuotteen veloituksetta mahdollisimman pian. Jos tuotetta ei löydy varastostamme, ilmoitamme asiasta henkilökohtaisesti.

 

5. HALUAN REKLAMOIDA TUOTTEESTA

Käytä yhteydenottolomaketta ja kerro ongelmasta mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Kun hyväksymme palautuksen, saat asiointinumeron joka sinun tulee kirjoittaa pakettiin, kun palautat sen meille. Rikkinäisestä tuotteesta tulee ilmoittaa kohtuullisen ajan sisällä eli 14 päivän kuluessa paketin vastaanotosta. Huomaathan, että rikkinäinen tuote pitää säilyttää kunnes asia on hoidettu.

Tutkimme asian ja lähetämme korvaavan tuotteen mahdollisimman pian. Jos tuotetta ei löydy varastostamme, ilmoitamme asiasta henkilökohtaisesti. Palautusasiat hoidetaan normaalisti 1-5 päivässä työmäärästä riippuen.

 

6. HALUAN PERUA OSTOKSEN

Jos kadut ostostasi, ilmoitathan asiasta asiakaspalveluumme 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanotosta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenpitolomakkeen kautta, sähköpostitse (glamlinshop@glamlin.fi) tai puhelimitse 040 0990745. Mikäli tilaus on ehditty lähettää ennen peruutusta, tulee sinun asiakkaana noutaa lähetys ja lähettää se takaisin. Tuotteiden tulee olla ehjiä, avaamattomia, käyttämättömiä sekä alkuperäisissä pakkauksissaan. Asiakas vastaa siitä, että palautetut tuotteet saapuvat ehjänä Toimittajalle. Avattuja hygieniatuotteita emme ota vastaan.

Me maksamme palautuksen.

Saat meiltä asiointinumeron, joka tulee kirjoittaa paketin kylkeen ennen palautusta. Kun olemme hyväksyneet palautuksen ja todenneet, että tuote on kunnossa, palautamme rahat 30 päivän kuluessa.

Huomaathan, että palautettavat tuotteet on suojattava hyvin kuljetuksen ajaksi. Glamlin Shop ei vastaa palautuksista.

Muistathan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamattomista paketeista veloitamme 25€ syntyneistä kuluista.

 

7. KÄYTETYN TUOTTEEN PALAUTTAMINEN

Glamlin Shop ei vaihda käytettyjä tuotteita. Mikäli tuote on rikki, ilmoita siitä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanotosta.

 

8. TUOTE ON RIKKOUTUNUT TOIMITUKSESSA

Jos paketti on rikkoutunut toimituksessa, ilmoita asiasta noutopaikalle. Heillä on vahinkoilmoitusta varten täytettäviä lomakkeita. Ilmoitathan asiasta myös meille asiakaspalveluun niin autamme! Kerro asiasta yhteydenpitolomakkeella, sähköpostitse (glamlinshop@glamlin.fi) tai puhelimitse 040 0990745.

 

9. KAUPAN PURKU

Jos sinua harmittaa heti tilauksen jälkeen, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos ehdimme jo lähettää tilauksesi, et voi enää purkaa kauppaa vaan sinun tulee palauttaa lähetys meille. Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus (kts. kohta 6). Noutamattomista paketeista veloitamme 25€ syntyneistä kuluista.

Moikka!

Tilaa uutiskirjettämme